Dekkingen
Met onze smartphone verzekering ben je via onze partner Harmony verzekerd voor val-, stoot- en waterschade.
Naast de basisdekking kun je jouw product ook verzekeren tegen diefstal en beroving.
Dekking | Basis | Excellent |
---|---|---|
Beschadiging |
|
|
Val-, stoot- en waterschade |
|
|
Elektronische- en mechanische schade |
|
|
Wereldwijde dekking |
|
|
Diefstal en beroving |
|
|
Misbruik telefoonkosten en data na diefstal |
|
|
* Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de
voorwaarden
.
Lees voor meer duidelijkheid de
verzekeringskaart
en de
voorwaarden
door alvorens je het product aanschaft.
Minimale contractduur
De minimale duur van je contract bij zowel de Basis als de Excellent dekking is 3 maanden. Hierna is de smartphone verzekering maandelijks opzegbaar.
Voor welk verzekeringspakket je ook kiest: je bedenktijd is altijd 14 dagen.
Zo makkelijk werkt het!
Wil jij een smartphone verzekering van GSMweb? Dat kan!
- Maak je toestelkeuze.
- Kies daarna de verzekering voor jouw toestel. Er is keuze uit de Basis of de Excellent dekking.
- Vul hierna jouw gegevens en toestel informatie in en druk op ‘verzekering afsluiten’.
- De (voorlopige) dekking gaat direct in op het moment dat de GSMweb verzekering is afgesloten.
- Je ontvangt binnen 2 werkdagen de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA-incassomachtiging.
- Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop!
Welk bedrag betaal ik per maand?
De maandpremie van de GSMweb verzekering is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product.
Je vindt het maandbedrag ook op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging. Beide ontvang je wanneer je je elektronicaverzekering afsluit.
Op het polisblad staat ook het eigen risico vermeld dat je bij schade of diefstal betaalt. Bij schade of diefstal wordt dit bedrag automatisch
eenmalig geïncasseerd. Het bedrag van het eigen risico is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product.
Wat doe je bij schade of diefstal?
Een claim indien kan via het klantenportaal van onze partner Harmony. Op elk moment van de dag kun je ook hier jouw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigen.
Om gebruik te maken van Mijn Harmony heb je jouw klantnummer nodig. Je kunt het klantnummer terugvinden op jouw bankafschrift onder het kopje omschrijving.
- Dien je claim in via Mijn Harmony. Klik hier om naar Mijn Harmony te gaan. Kom je er niet uit? Bel de klantenservice: 010 - 206 86 86.
- Je ontvangt per e-mail de instructies welke stappen je dient te volgen voor zowel bij schade als diefstal.
- In geval van schade ontvang je een mail zodra je product gereed is. Bij diefstal wordt er na het beoordelen van je claim contact met je opgenomen via mail.
Bij de aanvraag worden alleen smartphones geaccepteerd die via GSMWEB zijn aangeschaft middels een abonnement of bij aanschaf van een los toestel.
Smartphone mag niet ouder dan 4 weken zijn, nog in je bezit zijn en geen schade hebben.
De verzekeringen worden via
Harmony
ondergebracht